čtvrtek 5. března 2015

Co život dal a vzal + co se tu chystá?

Ahoj,

mám pocit, že nazrál čas zase s blogem jemně pohnout a začít pravidelně přispívat. Docela mi ten blogový svět chybí. Rok 2014 se pro mě stal rokem, který si pro mě nachystal pár velkých životních změn. Hlavně jsem druhou polovinu roku už prožila na Slovensku, protože jsem získala první práci na plný úvazek, která je úžasná, protože pracuji jako knihkupec v jednom velkém, krásném knihkupectví v samotném srdci Bratislavy. Úžasný je tam kolektiv i práce se zákazníky, ten pocit, když někomu najdete knihu, po níž touží, je něco, co mě mimo jiné hodně pohání dál. 

Taky jsem se díky tomu konečně sestěhovala s přítelem do společného bytu a učíme se spolu hospodařit. Za knihy ale, přiznám se, utrácím mnohem více. :D 

Odstátnicovala jsem, musím podotknout, že neúspěšně, což zamrzí, ale utěšuji se hlavně tím, že ty znalosti v hlavě mi nikdo nevezme a proces učení je přece ten hlavní důvod, proč bychom školní ústavy měli navštěvovat. Život ale nekončí a kdo ví, třeba se mi ještě někdy namane příležitost si titul dodělat. :) 

Teď už ale k tomu, na co se chystám.




Vidím to tak, že stihnu Rezistenci a Divočinu, kvůli jejich filmovým předlohám, které jdou za pár dní do kin, zbytek je tam pro formu. :D Ale držte mi pěsti, paní Rowlingovou aka pana Galbraitha bych už taky ráda nakousla.


Rozhodla jsem se dělat takové zpětné měsíční soupisy včetně hodnocení co se týče knih, seriálů, filmů ale i pc her, pokud je tu někdo občasný gamer jako já, třeba si vezme inspiraci. :)

Jo a blog má i FB stránku, kterou bych taky velmi ráda aktualizovala. :D Mrk sem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)